Известие

Collapse
No announcement yet.

Вибрации при ускорение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Pepko-Bepko Покажи съобщение
    колеги какви глупости говорите колата е автомат...няма съединители помпи роботи аксиални лагери...маховици
    Колега, а бе тя и колелета няма - понеже е автоматик е с вертикално излитане.
    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
    sigpic

    Comment


    • #17
      Pepko-Bepko,явно много си на ТИ с автоматичните кутии,би ли обяснил на нас глупавите малоумници каква е ролята на въртеливото дискче на тази кутия?
      Тоест позиция 1-преобразувател на въртящия момент.
      Благодаря ти предварително,и извинявай че те занимавам с моите глупави въпроси


      Click image for larger version

Name:	hgfd11.jpg
Views:	1
Size:	27.0 Килобайта
ID:	2313650
      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

      Comment


      • #18
        Техническите раздели започнаха да се превръщат в място за забавление - ще се пукна от смях.
        Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
        Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
        Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
        sigpic

        Comment


        • #19
          Олди аз не се забавлявам,просто ще науча нещо ново за автоматичните кутии
          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

          Comment


          • #20
            Ами това което си посочил на снимката е турбина и няма нищо общо с демферния маховик които се монтира при JTD с механичната кутия.Ако турбината не е зацепена правилно както предположиха по горе колеги колата въобще няма да отлепи.Вибрациите за които става дума са точно от вътрешните карета.
            5 Ланчии зад гърба си!
            И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Pepko-Bepko Покажи съобщение
              Ами това което си посочил на снимката е турбина и няма нищо общо с демферния маховик които се монтира при JTD с механичната кутия.Ако турбината не е зацепена правилно както предположиха по горе колеги колата въобще няма да отлепи.Вибрациите за които става дума са точно от вътрешните карета.
              Хубаво е да разбереш как действат като цяло отделните компоненти, а не да ги разглеждаш като нещо откъслечно, също така да усетиш различните концепции.
              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
              sigpic

              Comment


              • #22
                Олд Алфист ти си човека които опрелено не е наясно за различните концепции ...съединители роботи и аксиални лагери които изброяваш липсват в кутията на колегата....
                5 Ланчии зад гърба си!
                И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Pepko-Bepko Покажи съобщение
                  Олд Алфист ти си човека които опрелено не е наясно за различните концепции ...съединители роботи и аксиални лагери които изброяваш липсват в кутията на колегата....
                  Добре, хайде абстрахирай се от това което съм писал и се концентрирай върху картинката.
                  Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                  Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                  Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Нямам какво да пиша повече със теб.Нека колегата напише къде му е бил проблема и как го е решил.
                    5 Ланчии зад гърба си!
                    И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Pepko-Bepko Покажи съобщение
                      Нямам какво да пиша повече със теб.Нека колегата напише къде му е бил проблема и как го е решил.
                      Чувствата са ни взаимни - бъди щастлив.
                      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Pepko-Bepko Покажи съобщение
                        Ами това което си посочил на снимката е турбина и няма нищо общо с демферния маховик които се монтира при JTD с механичната кутия.Ако турбината не е зацепена правилно както предположиха по горе колеги колата въобще няма да отлепи.Вибрациите за които става дума са точно от вътрешните карета.
                        И аз съм на това мнение

                        а в постовете на колегата Old Alfist се усеща заядлив тон .....

                        Важното е спор да има,абстахирайки се от темата
                        146 Turbo

                        Comment


                        • #27
                          при мен тресе по същия начин и съм се спрял на каретата защото на завои чукат,но пък не го прави всеки път
                          alfa 166jtd@super

                          Comment


                          • #28
                            Аз не съм чувал кола да тресе от карета,обяснете ми какво става в карето та тресе.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от genko1982 Покажи съобщение
                              при мен тресе по същия начин и съм се спрял на каретата защото на завои чукат,но пък не го прави всеки път


                              Може да тресе от карета,ама само от вътрешни!А ако вземе да претриса от външните,очаквай сачмите да вземат да падат всеки момент

                              Или в "по-добрия" вариант,си скъсал маншоните,греста е станала на асфалт а съчмите вътре са сухи като барут!


                              Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                              Comment


                              • #30
                                Aз имах същия проблем смених лявата полуоска, защото и двете карета бяха заминали и оттогава нямам проблeми.
                                sigpic
                                166 JTD - Ex.
                                164 Super T.S.
                                145 T.S.

                                Comment

                                Working...
                                X